Odwiedzają mnie:

4 marca 2012

Szaro - złoty sznur koralikowy

Bardzo lubię szydełkować sznury koralikowe, ale ostatnio zaczęły mnie trochę nużyć. Dlatego postanowiłam sobie zrobić przerwę. Mam jeszcze kilkanaście bransoletek do pokazania więc bez obaw, sznury koralikowe nadal będą gościły na blogu. W ramach odpoczynku, powróciłam do chainmaille i kolczyków, a z tych mniej interesujących spraw - powoli zaczynam ogarniać moją pracę magisterską. Muszę zastanowić się co chcę w niej zawrzeć i w najbliższym czasie ułożyć wstępny spis treści. Koniec już tego smęcenia o pracy, czas na to co tygryski lubią najbardziej :). 

Bransoletka wykonana z Toho 11o: Silver-Lined Frosted Dark Topaz oraz Transparent Gray



2 komentarze:

  1. Jak się cieszę, ze pracę magisterską mam już za sobą ;)
    Śliczna wiosenna bransoletka. Super kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny tygrysek !!!

    OdpowiedzUsuń