Odwiedzają mnie:

21 czerwca 2012

Morskie opowieści

Dzisiaj pokażę wam więcej zdjęć bransoletki, którą już widzieliście na bannerze mojego Candy. Doszłam do wniosku, że jako banner nie będę wykorzystywała zdjęcia z internetu, nie chciałam też wykorzystywać zdjęcia biżuterii, którą już pokazywałam na blogu. Padło więc na poniższą bransoletkę. Przyznam się, że takie połączenie kolorystyczne, i sam wzór, bardzo przypadł mi do gustu. Zrobiłam już kilka podobnych bransoletek, które pokażę w najbliższym czasie :)

Bransoletka "Morskie opowieści": koraliki Toho 11o (mam nadzieję, że nie pomyliłam się w kolorach koralików ;)): Silver-Lined Teal, Silver-Lined Milky Aqua, Silver-Lined Milky Lt Peridot, Silver-Lined Frosted Aquamarine, Silver-Lined Milky Dark Peridot




Przy okazji zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w moim Candy:)

9 komentarzy:

  1. Precioso!!!
    Y los colores muy bonitos!!
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory, śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki cudowne, jak lazur oceanu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka i super zestawienie kolorystyczne ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka...niesamowiete ale jak ją zobaczyłam pomyślałam że chciałabym taką mieć...a tu prosze jest szansa;)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń