Odwiedzają mnie:

23 lipca 2012

Naszyjnik w szarościach

Witajcie Kochane i Kochani ;)
Ostatnio trochę rzadziej niż chciałabym dodaję posty, staram się odwiedzać wasze blogi, ale i tak mam duuuże zaległości. Wszystko przez 2 prace - zarobkową i magisterską ;), a na przyjemności prawie nie mam czasu. W weekend jednak poświęciłam trochę czasu na to co tygryski lubią najbardziej i, jak to u mnie ;), hurtowo wykończyłam wszystkie powstałe w tzw. międzyczasie sznury szydełkowe. Jak tylko zrobię zdjęcia zacznę je wam pokazywać na blogu;). A teraz pora na naszyjnik, powstawał dlugo, w ratach po kilka cm dziennie, ale udało mi się go ukończyć. 

Powstał z Toho 11o w kolorach: Opaque White, Silver-Lined Frosted Crystal, Silver-Lined Frosted Black Diamond oraz Metallic Hematite. Dodałam też łańcuszek i dwa zapięcia, dzięki, którym można dostosować długość naszyjnika do naszych potrzeb. 


6 komentarzy:

  1. Piękny naszyjnik!!! Bardzo lubię biżuterię w szarym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, nadziwić się nie mogę jak można zrobić coś takiego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te quedan todos preciosos!!!
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i stonowane połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! W moich ulubionych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń