Odwiedzają mnie:

2 sierpnia 2012

Wyniki Candy!

Hej, hej
Tak jak obiecałam publikuję dzisiaj wyniki losowania. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję wam za tak liczne przybycie i tę długaśną kolejkę;). Nie będę się rozpisywała i od razu przejdę do losowania. Z braku wolnego czasu skorzystałam z generatora liczb. Oto lista wszystkich, którzy wzięli udział w rozdaniu:



I teraz najważniejsze czyli wyniki:)
Pierwszą wylosowaną osobą jest:


hsd

Natomiast drugą osobą jest:


mazik

Obu dziewczynom gratuluję i proszę o maila, jutro rano wyjeżdżam na weekend więc skontaktuję się z wami po powrocie (myślę, że we wtorek). Przypominam też, że Hsd ma pierwszeństwo do bransoletki z banneru, jeśli zdecyduje się na coś innego wtedy bransoletka może trafić do Mazik (ale nie musi;)).

14 komentarzy:

  1. no bliziutko było... zamiast 29 nie można było 31;-P chlip, chlip, chlip... zazdraszczam i gratulejszyn dla szczęściar:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za zabawę i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja też byłam bardzo blisko. Coś nie mam szczęścia do losowań- w sumie nigdy nic nie wygrałam, nawet trójki w totka :/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję obu dziewczynom i dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, dopiero co wróciłam a tu taka niespodzianka! dziękuje i gratuluję również ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcom:)

    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę. E-mail wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń