Odwiedzają mnie:

26 kwietnia 2011

Niebieski i fioletowy

Święta, święta i po świętach. Strasznie szybko minęły mi te dni i niestety od jutra czeka mnie powrót na uczelnię.   Czeka mnie jeszcze jedno kolokwium, a później już będę miała więcej czasu na biżuterię:)
Poza tym zrobiłam kilka zdjęć rzeczom, które już długo czekały na debiut na blogu. Niezbyt mi się podobają, więc pewnie je zmienię w ciągu najbliższych dni.

Bransoletka "Niebieski i fioletowy" - szklane koraliki

Zdjęcia już zmienione;)

4 komentarze:

  1. niebieski śliczny kolor :) zdjęcia wyraziste :) Biżu jak zawsze super, podziwiam zwłaszcza "plątanie" kółeczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!:) Och, podziwiam, bo lubię biżu w tym stylu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miły komentarz:)
    Bransoletka jest super, ja uwielbiam taką "bogatą" biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń